Vivendex

Material corporatiu continuat per una immobiliària diferent i amb personalitat
_CLIENT
_Categoria
Branding, Editorial, Packaging, Publicitat, Web
_PROJECTE

Vivendex és una immobiliària amb una filosofía diferent, dóna èmfasi en la relació propera i de confiança amb els seus clients i per aconseguir-ho dissenyem durant l’any tot tipus de peces comunicant aquests valors: proximitat i professionalitat.

Per ells preparem mensualment material corporatiu com targetes de les noves incorporacions, anuncis a premsa, flyers, peces per a promocions especials en petit i gran format (lones), contingut digital i per a xarxes socials, merchandising, etc.

La campanya que hem dissenyat per el seu 10è aniversari, “Autèntics com als 10 anys”, fa un paral·lelisme entre l’emoció i passió dels nens petits i la que té l’empresa per la seva feina des de fa 10 anys. La campanya que hem realitzat ha estat guanyadora del Premi de Màrqueting a Inmociónate 2016, un guardó molt prestigiós dins del sector immobiliari.

La campanya es va plasmar en múltiples peces, accions i suports: publicitat online i a premsa, publicitat exterior a lones i busos, el Naming, logotip i packaging per un vi corporatiu, etc. Cal destacar que vam apostar per una acció de màrqueting innovadora al país: utilitzar la realitat virtual per realitzar visites als pisos en venda i va tenir una gran repercussió.