Fatoumata Diawara
336
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-336,bridge-core-2.1.2,,qode_grid_1200,footer_responsive_adv,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-19.9,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.2.0,vc_responsive
 

Fatoumata Diawara

Marca personal i disseny del seu àlbum musical, que va ser nominat als Grammy
_Categoria
Branding, Editorial, Packaging
_PROJECTE

Fatoumata Diawara és una artista que fusiona el folk del seu país amb jazz i soul. El seu primer disc debut Fatou va ser un èxit que la va situar en el circuit mundial. El seu nou disc Fenfo ha estat co-produït per la pròpia Diawara juntament amb Matthieu Chedid, i gravat a Mali, Burkina Faso, Barcelona i París.

Per el llançament d’aquest nou àlbum, que farà la seva gira per tot Europa, volia crear un nou logotip personal i un disc amb una imatge potent, que combinés aspectes tradicionals africans amb elements retrofuturistes.

La creació del branding personal és coherent amb els seus valors: tradició i modernitat. Per això la M i la W juguen amb efecte mirall i, anant més enllà, recreen el simbol del play.

El disseny de l’àlbum, editat en CD i vinil, és potent. Hem donat protagonisme a les imatges que tenen gran força i parlen per sí mateixes, i hem jugay amb colors purs i textures, i s’ha creat una tipografia especialment pels noms de les cançons del disc.

Un conjunt que aconsegueix plasmar en un format visual tota la bellesa, riquesa i potència del seu contingut musical que li ha procurat una nominació als premis Grammy (com a millor àlbum de world music) i als premis Victoires de la Musique (com a World Music Album of the Year).